OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

بابا رضا امروز خیلی خوشحاله

سلام نی نی کوچولوی من

امروز زنگ زدم و از دکتر وقت گرفتم که برای دو هفته دیگه برم سونوگرافی و معاینات اولیه. ببینیم اصلا تو اون تو داری چکار می کنی. جات خوبه؟ اندازت خوبه؟ مامانت خوبه؟ کمبودی چیزی نداری؟ مامانت کمبودی نداره؟ و از این چیزا.

دیشب زیاد شام خورده بودم و اصلا حالم خوب نبود بعدش توی کتاب خوندم که باید غذا کم کم بخورم ولی به دفعات زیادتر . خب دیگه یک تجربه بود. هفته پیش که با مامان عزیز جون حرف می زدم گفته بود که زنجبیل بخورم بعضی وقتها جالب است که توی کتاب هم نوشته زنجبیل و لیمو برای حال تهوع و گوارش در این زمان خیلی خوبه. امروز خیلی خوبم و بعدازظهر هم اگه خدا بخواد می خوام برم ورزش یعنی پیاده روی. راستی دو روز هست که هوا کمی گرمتر شده فکر کنم نشونه های بهار داره ظاهر می شه. بابا رضا جونت امروز خیلی خوشحال هست چون برای کار جدیدی که بهش پیشنهاد شده بود خدا رو شکر همه چیز به خوبی پیش رفته و فقط مرحله پزشکی مونده از خوشحالی برعکس کسانی که خوابشون کم می شه بابای تو خوش خواب شده و صبح ها زورش می یاد بلند بشه از جاش. ایشالا هر چی خیر هست پیش بیاد برامون. ببین شیطون داری خوش قدمیتو کم کم نشون می دی ها .

نظرات 3 + ارسال نظر
sh.kh چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:31 ب.ظ http://khodaam.persianblog.ir

Salam hamsayeh :) Ba khodam fekr kardam kocholo ke bozorg she. inja ro bekhnoe che hesbi behesh dast mide?

mojtaba azma پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:56 ب.ظ

salam nini khoshgele (midonam khoshgeli digeeeeeeeee akhe be har taraf beri khoshgel mishi) vali be in mamanet yek chizi bego haaaaaa baram off gozashte ke nemizare bebaramet hamom beshoramet. bebin mamanet farda miyad sonogerafi behesh ye chizi bego bego ke dost dari ba amo mojtaba beri hamom dige. baad ham be maman jonet salam bereson va bego man kheili khoshhalam ke kare babam khob pish mire vali zendegi ziro bamhaye ziadi dare gharar nist har etefaghi ke baraye shoma miofte bendazin gardane mane az hame ja bakhabar(nemidonam vaghean onha az hame ja khabar daran ya na baazi ha mootaghedan az 3 mahegi roh damide mishe va barkhi az badve tashkile notfe ) . be maman azar va baba reza salam bereson.byeeeeeeeeeeee

بابایی یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:52 ق.ظ http://9maho9roz.blogsky.com/

خیلی تبریک می گم... چه نی نی خوش قدمی ... انشالا که سلامت باشید...

من هم از شما ممنونم که اینقدر به ما لطف دارید و من رو تشویق می کنید. گلک شما چطوره؟ بابا رضا دیروز به من می گفت که این نی نی ما کی می یاد من حوصله ام سر رفته !!!! شما چی ؟ حوصله شما هم سر رفته؟‌ (:
راستی قبلا از شما یک سوال پرسیدم راجع به گذاشتن عکس در وبلاگ که راهی هست که نخواهیم عکس رو کوچیک کنیم ؟ چون اینجا می گه که باید کمتر از ۲۰ کیلوبایت باشه و با فایل جی آی اف باید باشه حتما . ولی کیفیت عکس خیلی بد می شه.نظر شما چیه؟
البته من رفتم در گوگل پیکاسو و آلبوم درست کردم ولی روی عکس که راست کلیک می کنم اسمی برای فایل نمی ده. می شه بیشتر راهنمایی کنید منو؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد