OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

OurCuteBaby

روزشمار و خاطرات نی نی ما تا بدنیا آمدنش و ......

قهر قهر تا روز قیامت

سلام بچه ها

امروز نی نی با بابارضا قهر کرده ، آخه توی این مدت دریغ از یک خط یادداشت که واسم بزاره که دلم خوش باشه که بابایی واسه من خوشحاله و وبلاگم رو دوست داره ، برام ذوق می کنه ، ولی افسوس ....

باشه بابایی ، من هم خدایی دارم ، یه روزی بهت می گم ، اون روزی که به من محتاج می شی    ،

یه روز محلت نمیزارم به تلافی این روزا ، اون وقت ببین چه حالی میشی.

همش که نمی شه توی خونه و توی خلوت خودمون قربون صدقم بری ، یه کمی هم از خودت جربزه نشون بده و اینجا به همه ابراز کن که چه حسی داری. منو باش که تا حالا فکر می کردم بابارضا چه دست به قلمی داره و حالا چه کارا که نمی خواد واسه من بکنه. بله می دونم که خیلی احساساتی هستی و عاشق مامان آذر و زندگیمون هستی و هر کاری می کنی ، ولی همش که مادی نباید باشه ، کمی هم معنوی باش، مامان آذر تعریف کرده که اون موقع که ازش دور بودی خیلی خوب می نوشتی و شعر می گفتی و ترانه براش می خوندی ، پس حالا چی شد؟ خرت از پل دیگه گذشت ؟

به مامان آذر می گم که دیگه برات غذای خوشمزه درست نکنه ، صبحونه هم دیگه برات نزاره چون خیلی داری لوس می شی، اصلا فکرشو نمی کردم ، منت کشی هم نکن چون اصلا فایده نداره ، نمی تونی من رو به این آسونی ها خر کنی.

نظرات 3 + ارسال نظر
دایی امیر پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:31 ب.ظ http://www.yahoo.com

salam nini , khoobi
nini narahat nasho az daste babat , babat daste khoodesh nist ,khejalatie,roosh nemiishe ! !!!
((((albate faghat dar in mavared)))

عسل بانو جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:10 ب.ظ http://manvashoharam.blogfa.com

ای خاله قربون او دلت بشه ....نبینم ناراحت باشی ....عزیزم همه بابا ها همینن ...خدا عمر بده مامان آذی رو ....نمیدونی از نوشتن حالت های تو حه کیفی میکنه .
بابا رضا هم به قول دایی امیر خحالتی ! من میگم بنده خدا گرفتاره ...عزیزم به مامان آذی بگو همون کاراشو ادامه بده .میترسم بابا رضا به تو حسودیش بشه ها !قربون دل کوحیکت بشم من .زود بیا بیرون خوشگذرون ، تا ببینمت . مامان آذر رو یه بوس گنده بکن ! البته اگه یه لگد کوحولو هم زدی اشکال نداره ، تا اون تو هستی حسابی حال کن عزیزم

نابغه قرن جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:54 ب.ظ http://www.ng843.blogfa.com

سلام به مامان آذر و بابا رضا
واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی که چقدر این نینی ها شیطونن
آخه دنیای آدمو تغییر می دن
من که مامان نشدم ولی خیلی احساساتتونو دوست دارم
راستی نینی خوشکلم مامان و بابا رو اذیت نکنی ها!!
دوست دارم
خوشحال باش...بابای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد